3 דברים שכדאי לכם לעשות כדי לשפר את קידום האתר שלכם

SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO בקיצור – היא חלק מכריע באסטרטגיית השיווק של האתר שלכם.

התוכן הוא ותמיד יהיה חשוב – זהו ליבת מסעות הפרסום השיווקיים שלכם. עם זאת, כל המאמצים שלכם עשויים להתגלות כחסרי תועלת אם הגרעין הזה לא מוגן, מעוגן על ידי משהו. והמשהו הזה הוא SEO, התהליך שבעצם עוזר לכם לפנות לקהל ולהעביר את המסר / התוכן שלכם.

 SEO מאפשר לאתר את האתר שלכם, מגביר את התנועה, את הנראות ואת יצירת הלידים.

עם זאת כדי שזה יהיה אפקטיבי, עליכם ליצור אסטרטגיה משתלמת. עליכם לחשוב על קידום אתרים בזמן שאתם יוצרים את התוכן וגם מחוץ לעבודה היצירתית.

יתר על כן, אתם צריכים להמשיך ללמוד כל הזמן ולהישאר מעודכנים בכל מה שקורה בתחום ההתמחות הזה.

ראשית, עליכם ללמוד את כל מה שיש ללמוד על קידום אתרים בדירוג של מנועי חיפוש. יש הרבה קורסים ומדריכים יקרי ערך זמינים באינטרנט, והם בהחלט יעזרו לכם להפיק את המרב מהקמפיינים שלכם בהשקעה מינימלית בזמן.

עם זאת, הכל תלוי בענף שלכם וביעדים שלכם. 

לאחר מכן נסו ללמוד על בסיס יומיומי ולהתעדכן בכל מה שקורה, בכל השינויים, בתוספות וכמובן בטרנדים החדשים.

להלן כמה מהטרנדים שבוודאי יהיו חשובים בשנת 2020. אם תרצו לשמור על הרלוונטיות שלכם כדאי לכלול אותם באסטרטגיות העתידיות שלכם.

1. מובייל

5 שעות ביום. זה פרק הזמן שהצרכן הממוצע מבלה במכשיר הנייד, יהיה זה סמארטפון או טאבלט.

יתר על כן, 52.2% מכלל התעבורה המקוונת ברחבי העולם נוצרה בשנת 2018 באמצעות טלפונים ניידים. לא כל אתרי האינטרנט נועדו להסביר את המשמעות המשמעותית הזו בדרך בה אנשים מנווטים ב- WWW. חלקם מותאמים לשימוש סלולרי ואילו אחרים סובלים בכל הנוגע לזמן הטעינה וכן הסגנון החזותי שלהם.

לאחר שיותר ממחצית הקהל שלכם ניגש לאתר שלכם באמצעות מכשירים ניידים, זה אמור להיות די רלוונטי לאסטרטגיית ה- SEO שלכם. בימינו, ההצלחה תלויה באופן שבו הדפים שלכם מגיבים כשאתם גולשים בסמארטפונים וטאבלטים – זו צריכה להיות נקודת המוצא שלכם לשיפורי SEO.

2. Featured snippets

 Featured snippets הם המידע שמופיע במנוע החיפוש ממש מתחת למודעות גוגל, אם יש כאלה, בדרך כלל מעל כל תוצאות אחרות שהופעלו על ידי החיפוש.

קטעים אלה נבחרו על ידי גוגל כדי לעזור למשתמשים למצוא מידע שימושי מהיר וקל לקריאה / הבנה. מבחינתכם, תוכלו להרוויח מהם על ידי הצגת התוכן שלכם מעל למאמרי המתחרים שלכם. 

חשוב למצוא אילו מילות מפתח הן הפופולריות ביותר ובו זמנית, לאילו מילות מפתח יש הכי פחות תחרות. ככל שהתחרות נמוכה יותר עבור קבוצה ספציפית של מילות מפתח, כך הסיכוי שלכם יהיה גבוה יותר לדירוג גבוה עבור אותו חיפוש ספציפי.

ענו על כמה שאלות. רוב החיפושים מבוססים על שאלות שאנשים צריכים תשובות עליהן. תנו להם את התשובות האלה בסגנון פשוט ומקיף. הדרך הקלה ביותר להגיע לשאלות טובות באמת היא להשתמש במילות המפתח שנמצאו במהלך המחקר הראשוני ולהתמקד בהן בהתחלה.

3. קישורים נכנסים עדיין חשובים

בניית קישורים נכנסים הינם חשובים בבניית המותג ומהווים את הגורם הראשון בדירוג מנועי החיפוש.

לפני שמתמקצעים באסטרטגיות של קישורים נכנסים, חשוב לערוך מחקר ולארגן את הממצאים שלכם למספר קטגוריות. תרצו לבסס אותם על הענף שממנו הם מגיעים, ועל ידי המוניטין של האתר המקשר אליכם או את התנועה שנוצרת על ידי אותו אתר.

קישורים נכנסים איכותיים ובעלי מוניטין יכולים להביא לכם חשיפה רבה יותר, תנועה רבה יותר וגידול משמעותי באמון.

עם זאת הדגש צריך להיות על בניית המותג ולא על דירוג גבוה בגוגל. שלבו אסטרטגיה זו עם האסטרטגיה שלמעלה, המבוססת על מילות מפתח ותגיע לשם מהר מתמיד.

על פי ההנחיות של גוגל, "הדרך הטובה ביותר לגרום לאתרים אחרים ליצור קישורים איכותיים ורלוונטיים לשלך היא ליצור תוכן ייחודי ורלוונטי שיכול לצבור באופן טבעי פופולריות בקהילה האינטרנטית.

יצירת תכנים טובים משתלמת: קישורים הם בדרך כלל הצבעות מערכת שניתנות על פי בחירה, וככל שיש לכם תוכן שימושי יותר, כך גדל הסיכוי שמישהו אחר ימצא את התוכן בעל ערך לקוראיו ויקשר אליכם".