ערוצי מדיה חברתית

ערוצי מדיה חברתית

ערוצי מדיה חברתית הם אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את תוכן האתר שלכם, אך אסור לעצור שם. מלבד המדיה החברתית, ישנם מקומות פנויים יותר באינטרנט שיכולים להוות כלי שיווקי נהדר לקידום האתר שלכם. להלן 30 מקומות מוכחים שבהם תוכלו לקדם את האתר שלכם ולקבל תוצאות מעולות.

קבוצות פייסבוק


עשו את המחקר קודם. נסו למצוא את הקבוצות הרלוונטיות ביותר לנושא האתר שלכם. תשכחו מקבוצות שיש בהן מילים כמו "בלוג", "בלוגרים", "בלוגים" וכדומה בשמם. דבר לרוב מדובר בסוג זה של קבוצות בפייסבוק שבהם יותר מ- מ 90% מחברי הקבוצות הללו נמצאים שם כדי לקדם את התוכן שלהם, לא כדי לקרוא את התוכן שלכם. אל תבזבזו את זמנכם על ידי שיתוף התוכן שלכם שם.

לפני שתתחילו לקדם את התוכן שלכם בקבוצות פייסבוק, נסו תחילה ליצור קשר עם חברי הקבוצה. ראו כיצד הם מתקשרים אחד עם השני ונסו להשתתף בדיונים קבוצתיים. לאחר שתשיגו קצת אמינות בקבוצה על ידי מענה לשאלות, התחילו לשתף את התוכן שלכם.

קבוצות לינקדאין


קבוצות לינקדאין יכולות להיות מקום נהדר לשתף את הפוסטים שלכם אם התוכן קשור לעסקים. מצאו קבוצות רלוונטיות, בקשו להצטרף אליהם, וברגע שתאושרו אל תהססו לשתף את התוכן שלכם שם.

טוויטר


האם ידעתם שחייו של ציוץ משותף הוא בערך 17 דקות? מה עובדה זו אומרת לכם? שתפו את התוכן שלכם בטוויטר מספר פעמים, בדרכים שונות ושימוש ברשימות האשטאג שונים. השתמשו בתמונות וב- GIF בשילוב קישור הפוסט שלכם כדי להגיע לאנשים רבים יותר. במקרה שאתם מזכירים מישהו מצאו אותו בטוויטר וציינו אותו גם בציוץ. זה יכול לעשות הבדל עצום.

לוחות פינטרסט ולוחות קבוצתיים


Pinterest היא המקום הגדול ביותר לשתף את תוכן האתר שלכם באמצעות אינפוגרפיקה. צרו אינפוגרפיקה לכל אחד מהפוסטים שלכם והצמידו אותה ללוחות הקשורים לנושא שלכם. נסו לשתף פעולה עם משתמשי Pinterest אחרים עם אותם תחומי עניין והצמידו את התוכן שלכם ללוחות קבוצתיים.

טמבלר


ב- Tumblr תוכלו לפרסם כל דבר מכל מקום. שתפו את הפוסט שלכם, תנו לו כותרת והוסיפו תגיות רלוונטיות. נסו למצוא משתמשים אחרים ב- Tumblr עם תחומי עניין דומים לשלכם ושתפו איתם פעולה.

מדיום


מדיום הוא מקום נהדר לפרסם מחדש את הפוסטים שלכם. הגישו פוסטים קיימים כסיפור ב- Medium, הוסיפו עד 5 תגיות רלוונטיות וכן קישורים חיצוניים נוספים שמפנים לאתר שלכם בסיפור שלכם. ככל שיותר אנשים ייראו את הסיפור שלכם, כך תגבר התנועה לאתר שלכם.

הצעות קריאה נוספות