איך לקדם את העסק שלכם בפייסבוק

facebbok small business

איך לקדם את העסק שלכם בפייסבוק

כל עסק קטן צריך להיות ברשתות החברתיות, במיוחד בפייסבוק. החל מאפשרויות הפרסום החזקות שלה ועד קבוצות פייסבוק, לפייסבוק יש כלים רבים שעסקים קטנים יכולים וצריכים להשתמש בהם. נוכחות מוצקה בפייסבוק עוזרת לכם לעסוק בלקוחות פוטנציאליים ולפתח את העסק שלכם.

1. צרו דף עסקי.

אם אתם רוצים להיות בעלי נוכחות מוצקה ומקצועית בפייסבוק, עליכם ליצור דף נפרד לעסק שלכם .דף עסקי הוא כמו פרופיל רגיל, אך הוא מיועד למותגים ולעסקים. כמו כן, במקום לבקש "לחבר" מישהו, המשתמשים חייבים "לעשות לייק" לדף כדי לראות את הפוסטים שלו.

כשתגדירו את עמוד הפייסבוק שלכם, תבחינו שיש הרבה אפשרויות להתאמה אישית שלו. עליכם להוסיף כמה שיותר מידע על העסק שלכם, כולל כתובתכם, פרטי יצירת הקשר, האתר, שעות הפעילות, המוצרים וכו '. חשוב להוסיף גם תמונות פרופיל ושער המשקפות את מה שהעסק שלכם עושה.

2. פרסמו באופן קבוע.

כדי להשתמש בפייסבוק לקידום העסק שלכם, עליך לעשות יותר מאשר רק להקים דף פייסבוק – עליכם להשתמש בו ולפרסם באופן קבוע.

השתדלו לפרסם בתדירות גבוהה ככל שתוכלו, ולכל הפחות פעם ביום. הקהל והלקוחות שלכם רוצים להרגיש שהם מכירים את העסק שלכם ויכולים להתייחס אליכם. דוגמא מעולה לעסק שעושה זאת בדף הפייסבוק בעסקי שלו הוא https://www.electrician.org.il.

אמנם חשוב לפרסם באופן קבוע, אך חשוב לא פחות לפרסם תוכן איכותי. העלו פוסטים שמשתפים מידע ותמונות מאחורי הקלעים על העובדים שלכם ושמציגים את המוצרים והשירותים שלכם. זה מוכיח את המסירות שלכם לשקיפות ואיכות.

אם אינכם בטוחים מה הלקוחות שלכם רוצים לראות, פשוט התנסו. אתם יכולים להשתמש בתכונות הסקר של פייסבוק כדי לשאול מה הם רוצים לראות או לבדוק את התובנות שפייסבוק מציעה.

תובנות פייסבוק הינן חינמיות לכל עמוד עסקי ומציגות מידע יקר ערך, כמו למשל כמה אנשים ראו כל פוסט ולכמה אנשים הוא מגיע.

3. קדמו את הדף שלכם.

מהי התועלת לשתף וליצור תוכן מעולה אם אף אחד לא רואה אותו? למרבה המזל, פייסבוק מציעה מספר דרכים לקדם את התוכן שלכם. כאשר אתם יוצרים לראשונה את הדף שלכם, שלחו הזמנות ללקוחות הנוכחיים שלכם.

טכניקות שיווק מסורתיות יכולות גם לעזור לכם להרחיב את הקהל. עליכם לשים קישור לדף הפייסבוק שלכם בחתימת הדוא"ל שלכם ובכרטיסי הביקור שלכם. כמו כן, שתפו את הדף העסקי באתר שלכם ובכל שאר חומרי השיווק שלכם.

5. נסו את המודעות של פייסבוק.

אם אתם מתקשים להגיע למשתמשים באופן אורגני, נסו את מודעות פייסבוק. פוסטים מקודמים בפייסבוק נראים כמו פוסטים רגילים אך הם ממוקדים מאוד ומגיעים ליותר אנשים.

הכלים של פייסבוק יעילים מאוד ומקלים על מיקוד לקהל ספציפי. תוכלו למקד לאנשים שאוהבים את הדף שלכם או לפי מיקום, גיל, מין ותחומי עניין. מכיוון שפייסבוק אוספת נתוני משתמשים, היא יכולה למקד את הפרסומת שלכם בצורה מאוד יעילה.

הצעות קריאה נוספות