מהו אינסטגרם ואיך להשתמש בו לקידום העסק שלכם?

במאמר זה, נבחן כיצד תוכלו לגרום לאינסטגרם לעבוד עבור העסק שלכם, וכן נראה לכם כיצד לפתח אסטרטגיית תוכן המדגישה את העסק שלכם ושתעזור לכם לפתח את המותג שלכם.

אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר במדיה החברתית בשנים האחרונות.
ערוץ המדיה החברתית הזה הוא פופולרי במיוחד בקרב בני נוער והוא במקום השני אחרי פייסבוק בקרב שאר הגילאים.

למרות שברור שאינסטגרם היא פלטפורמה חשובה במדיה חברתית שאפשר להשתמש בה,, עסקים רבים חשים שאם אין להם מוצר ויזואלי במיוחד, האופי ממוקד התמונות של אינסטגרם הופך אותה ללא מתאימה לעסק שלהם. עם זאת, זה לא נכון בהחלט – למעשה, זו אחת התפיסות השגויות הגדולות ביותר באינסטגרם.

במאמר זה, נבחן כיצד תוכלו לגרום לאינסטגרם לעבוד עבור העסק שלכם, וכן נראה לכם כיצד לפתח אסטרטגיית תוכן המדגישה את העסק שלכם ושתעזור לכם לפתח את המותג שלכם.

1- הגדירו את חשבון האינסטגרם העסקי שכם
הסיפור האישי שלכם צריך לספר לעוקבים שלך במה אתם עוסקים בצורה תמציתית וקליטה.
משמעות הדבר היא סיכום של מה העסק שלכם עוסק באופן המשקף את התדמית שאתם מקווים להציג.
אם יש לכם מיקום פיזי, הקפידו לכלול מידע הכרחי על המיקום ושעות הפעילות שלכם.

דאגו לכלול קישור לאתר שלכם, כך שמשתמשים יוכלו לפתוח קישור חדש ולגשת אליו. זה יכול להיות קישור חזרה לדף הראשי שלך, למוצר החדש ביותר שלכם או לפוסט הבלוג האחרון שלכם.

2- בחרו שם משתמש ותמונה שממחישים בבירור מי אתם
באופן אידיאלי, אתם אמור להיות מסוגלים לבחור תגית אינסטגרם שתואמת את שם העסק שלכם. עם זאת, אם אין התאמה מדויקת, בחרן תגית התואמת את שם העסק שלכם ככל האפשר. פירוש הדבר עשוי להיות שימוש בקו תחתון, קיצורים או וריאציות קלות – אך חשוב ביותר ששם זה יהיה קרוב ככל האפשר לשם העסק שלכם

מבחינת התמונה שלכם, זה יכול להיות הלוגו שלכם, חזית החנות שלכם, המוצרים שלכם, או אפילו חלק מהעובדים שלכם. סוג הצילום חשוב פחות, רק וודאו שהוא מדגים את דימוי המותג שאתם מקווים להעביר.

3-. צרו פוסטים
התמקדו בתמונות חזותיות באיכות מעולה.אינסטגרם היא ללא ספק הפלטפורמה החזותית ביותר במדיה החברתית.

המשמעות היא שכדי להפוך את האינסטגרם שלכם למוצלח ומרתק, עליכם לגרום לו להתבלט חזותית. זה לא אומר בהכרח שהמוצרים שלכם עצמם צריכים להיות יפים (אם כי זה בהחלט יכול לעזור), אבל זה אומר שהתמונות צריכות להיות מוארות היטב ובאיכות הגבוהה ביותר האפשרית .

4- הציעו מבצעים לעוקבים שלכם
חשבון האינסטגרם שלכם הוא מקום נהדר לפירסום מכירות, הנחות ומבצעים שוטפים.

אתם יכולים להזכיר את המבצעים בכיתוב התמונה או ליצור תמונה עם שכבת-טקסט שמכילה את המבצע.

5- השתמשו בתחרויות כדי לעודד מעורבות
אינסטגרם היא פלטפורמה מושלמת לפירסום תחרויות; על ידי יצירת hashtag ספציפיים לתחרות שלכם, אתם יכולים לעודד את מעריצי המותג שלכם להשתתף בתחרויות שונות ולזכות בפרסים שונים.

6- עקבו אחר המדדים שלכם
המציאות היא שכל מאמציכם יתבזבז אם לא תעקבו אחר יעילותם. כשאתם הולכים עם אסטרטגיית אינסטגרם, חשוב לשים לב מה המטרות שלכם והאם הן מושגות.

אם המטרה שלכם היא היא להגדיל את נוכחותכם באינסטגרם בסך הכל, אתם יכולים להתמקד בהגדלת העוקבים הגדלת וכן כמות הלייקים שאתם מקבלים בכל פוסט. לחלופין, אם אתם רוצים להגדיל את כמות המכירות שלכם, ועליכם למדוד את כמות הקליקים לאתר שלכם, לעלייה במכירות וכן הלאה.

לסיכום, אינסטגרם יכולה להוות פלטפורמה נהדרת עבור העסק שלכם. היא מציגה הזדמנות להתחבר באמת ללקוחות, ולקחת את תדמית המותג שלכם לגבהים חדשים.

הצעות קריאה נוספות