כיצד לקדם את האתר שלכם באמצעות שיווק בדוא"ל

כיצד לקדם את האתר שכם באמצעות שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל קיים מאז ומעולם- זו הדרך הישירה והיעילה ביותר להתחבר ללקוחות שלכם, לטפח אותם ולהפוך אותם ללקוחות ולנצח באופן עקבי את כל ערוצי השיווק האחרים.

מהו שיווק בדוא"ל?


שיווק בדוא"ל הוא אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי היעילה ביותר של שליחת דוא"ל ללקוחות פוטנציאליים ולקוחות. מיילים שיווקיים אפקטיביים ממירים לקוחות פוטנציאליים והופכים קונים חד פעמיים למעריצים נאמנים.

חשיבותו של שיווק בדוא"ל

למרות עליית המדיה החברתית והודעות דואר זבל בלתי רצויות (שאף פעם איננה אסטרטגיה שיווקית טובה, אגב), דוא"ל נותר הדרך היעילה ביותר לטפח לידים ולהפוך אותם ללקוחות.

ישנן סיבות רבות שכדאי להפוך שיווק בדוא"ל לאחת העדיפות העליונות שלכם, אך להלן 3 הראשונים:

1. אימייל הוא ערוץ התקשורת מספר 1. האם ידעתם שלפחות 99% מהצרכנים בודקים את המייל שלהם על בסיס יומי? לא ניתן לומר את זה על שום ערוץ תקשורת אחר.

2. בכל פלטפורמה של מדיה חברתית ניתן להשעות או למחוק את חשבונך (יחד עם כל המעריצים והפוסטים שלכם) בכל עת, מכל סיבה שהיא, ללא הודעה מוקדמת. עם זאת, רשימת דוא"ל היא שלכם. אף אחד לא יכול לקחת את זה מכם.

3. דוא"ל פשוט ממיר טוב יותר. אנשים שקונים מוצרים המשווקים באמצעות דואר אלקטרוני מוציאים 138% יותר מאלה שלא מקבלים הצעות אימייל. למעשה, לשיווק בדוא"ל יש החזר ROI (החזר השקעה) של 4400%. זה המון! דוא"ל הוא פשוט הדרך הטובה ביותר לבצע מכירות באופן מקוון.

בנו את רשימת הדוא"ל שלכם

התחילו לבנות ולתעדף את רשימת הדוא"ל שלכם. זו הדרך הטובה ביותר להפוך תנועה אורגנית לקוראים מעורבים שרואים כל הזמן את הדברים המגניבים שאתם מפרסמים וממשיכים לחזור לאתר שלכם.

הגדלת רשימת הדוא"ל שלכם היא מעגל קסמים להפליא. אתם מקבלים מנויים, שולחים אליהם דוא"ל כאשר מאמר עולה לאתר, הם קוראים אותו ואז משתפים אותו עם אנשים. ואז האנשים האלה נרשמים והמעגל ממשיך להפליא.

הימים הטובים ביותר לשליחת דוא"ל

מחקרים מראים כי בהחלט יש מגמה: ימי השבוע עובדים הכי טוב לקידום פוסטים בבלוג שלכם באמצעות דואר אלקטרוני

הזמנים הטובים ביותר לשליחת דוא"ל

הזמן הטוב ביותר לשלוח דוא"ל הוא בערך 10:00 בערב. 

כיצד לקדם את הבלוג שלכם באמצעות הודעות דוא"ל חדשות?

שלחו דוא"ל למנויים שלך כשאתם מפרסמים פוסטים חדשים כדי להגדיל את התנועה שלכם.

דוא"ל טקסט רגיל נוטה לקבל שיעורי פתיחה גבוהים יותר מאשר הודעות דוא"ל משופרות ב- HTML.

ייצרו כפתורי שיתוף – קל מאוד ליצור קישור לשיתוף כדי לעודד שיתופים חברתיים ישירות מהודעות הדוא"ל שלכם. הכללת קישורי קישור יכולות לעזור לכם להשיג 12 שיתופים בממוצע לכל פוסט בבלוג במהלך השעות הראשונות לאחר יציאת הדוא"ל שלכם.